Nastavitve piškotkov

Butik in salon čevljev La Miriam

Dobrodošli!
Prijavite se lahko tukaj ali
ustvarite nov uporabniški račun.

0

Nakupovalna košarica je prazna!

Pogoji uporabe in pravila

Splošni pogoji
Splošni pogoji spletne trgovine so v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1). S spletno trgovino (v nadaljevanju tudi "spletna trgovina Lamiriam") upravlja podjetje Mirjana Stipošek Gorza s.p., Ulica Vita Kraigherja 5, 2000 Maribor, z matično številko: 3757722000 in davčno številko: 81377177, št. vpisa 062/10381100. Mirjana Stipošek Gorza s.p. je tudi ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju tudi prodajalec ali Lamiriam). Pogoji uporabe določajo delovanje spletne trgovine, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med Mirjana Stipošek Gorza s.p. in kupcem. Pogoji uporabe urejajo tudi posamezna pravila nakupa na prevzemnih mestih. Kupca zavezujejo pogoji uporabe in pravila, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila).
 

Pravila obnašanja uporabnikov
Spletna trgovina La Miriam zraven prodaje artiklov omogoča tudi oddajo mnenj o artiklih, ki je namenjeno medsebojni komunikaciji kupcev z namenom izmenjave uporabniških izkušenj z artiklom. Na spletnih straneh ni dovoljeno zasmehovati in žaliti artiklov ali drugih uporabnikov. Vsakdo ima pravico do svojega mnenja. V primeru, da se z nekom ne strinjate, to izrazite z argumentirano repliko. Prepovedano je ščuvanje k verski, rasni, seksualni, nacionalni, politični ali kakšni drugi nestrpnosti. Prosimo vas, da ne uporabljate neprimernih izrazov in vas vabimo, da pozitivno sodelujete pri kakovosti medmrežne komunikacije. Objava povezav na druge spletne strani niso dovoljene in pridržujemo si pravico do odstranitve takšnih objav. Oglaševanje, prodaja, komercialne raziskave brez soglasja lastnika spletnega mesta La Miriam niso dovoljene in bodo odstranjene. Uporabniško ime in geslo, ki ga uporabnik uporablja za registriran dostop, je uporabnik dolžan varno shraniti in zaščititi pred zlorabo! Uporabniki sami odgovarjajo za vsebino, ki jo napišejo.

 
Dostopnost informacij
Kupcu zagotavljamo dostopnost informacij še preden ga zavezuje pogodba ali ponudba. Informacije, ki so vam vedno dostopne:
- podatki o podjetju Mirjana Stipošek Gorza s.p. (ime in sedež podjetja, matična številka),
- kontaktni podatki, ki vam omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
- bistvene lastnosti artiklov ter rok veljavnosti podatkov,
- dostopnost artiklov (vsak artikel, ki je v ponudbi za nakup na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
- pogoje in stroške dostave (način, kraj in rok dostave),
- cene, so jasno in nedvoumno določene ter prikazane z DDV, stroški morebitne dostave in druge dajatve, ter rok veljavnosti podatkov,
- načini plačila in prevzema artikla, ter rok veljavnosti podatka,
- časovno veljavnost ponudbe,
- rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop (opis pravice do odstopa v skladu s 43.č ZVPot; v primerih, ko potrošnik v skladu s 43.č členom ZVPot nima pravice do odstopa, je o tem izrecno obveščen),
- pojasnilo postopka s pritožbo, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
 
Naročanje in cene
V spletni trgovini La Miriam lahko poteka naročanje s klikom na gumb "V košarico" prek spletnega kataloga izdelkov ali po telefonu na številki 031/661 465. Spletna trgovina kupca sproti obvešča o stanju naročila. Vse cene na straneh so navedene v evrih. DDV ni obračunan na podlagi 1. odstavka 94. člena Zakona o davku na dodano vrednost (nismo zavezanci za DDV). 
 
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo  vnaprej določene veljavnosti.
 
Postopek naročila in komunikacija s kupci potekata v slovenskem jeziku.
 
Naročila in računi kupcev so shranjeni na sedežu podjetja ter kupcem dosegljivi preko pisnega zahtevka. Zahtevek za dvojnik lahko kupec v pisni obliki pošlje na naslov podjetja ali na elektronski naslov  info@lamiriam.si.
 
Načini plačila
Strošek dostave blaga z odkupnino se obračuna glede na končno težo vseh naročenih izdelkov, znesek in izbrano možnost dostave v postopku naročila. Vsi stroški so jasno navedeni pred potrditvijo naročila s strani kupca in na računu.
Po povzetju: plačilo z gotovino ob prevzemu naročenih izdelkov na izbranem naslovu. Pošta Slovenije vam pri plačilu po povzetju po svojem veljavnem ceniku zaračunava še provizijo na plačilo.
 
Pravica do odstopa od nakupa
V primeru, da želite iz kateregakoli razloga odstopiti od prodajne pogodbe oziroma nakupa, nas lahko v 14 dneh obvestite, da odstopate od pogodbe, ne da bi vam bilo za to treba navesti razlog za svojo odločitev. Obvestilo z nedvoumno izjavo o odstopu nakupa nam pošljite po e-pošti na info@lamiriam.si. 14-dnevni rok začne teči z dnem, ko ste prejeli blago. Edini strošek, ki vas bremeni v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga. 
 
Reklamacije
Pri Lamiriam.si se zavedamo pomembnosti reklamacij, zato se trudimo, da jih rešimo v najkrajšem možnem času in v obojestransko zadovoljstvo, vsekakor pa skladno z zakonsko veljavnimi določili. Kupec lahko blago reklamira, če blago nima lastnosti, ki jih je podjetje izrecno obljubilo ali oglaševalo, če je podjetje poslalo napačne izdelke, v napačni količini ali barvi ali če blago kako drugače odstopa od kupčevega naročila oziroma ponudbe. Reklamacija blaga je možna v časovnih rokih in pod pogoji za uveljavljanje reklamacije kot to določa Zakon o varstvu potrošnikov (ZVPot).
 
Stvarna napaka
Nosimo odgovornost za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo v dveh letih od prevzema blaga, v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov.
 
37. člen
Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve.
Napaka je stvarna:
- če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
- če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
- če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
- če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
 
Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.
Za odgovornost za stvarne napake se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja, če ta zakon ne določa drugače.
 
37.a člen
Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.

Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.
 
Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.
 
37.b člen
Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.

Če je predmet pogodbe med prodajalcem in potrošnikom rabljena stvar, ne odgovarja prodajalec za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mine leto dni, odkar je bila stvar izročena.
 
Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.
 
37.c člen
Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
- odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali vrne plačani znesek.
 
V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena.
 
Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca. 
 
V primeru reklamacij, napačnih ali poškodovanih izdelkov
Vračilo blaga predhodno najavite preko e-pošte info@lamiriam.si ali preko telefona na 031 661 465.
Zraven blaga obvezno predložite kopijo originalnega računa. Na vašo željo vam lahko blago zamenjamo za drugo ali pa vam vrnemo kupnino.
 
Na elektronski naslov info@lamiriam.si lahko pošljete tudi svoje ugovore, pripombe, zahtevke in predloge. 
 
Kupec ima pravico, da v štirinajstih (14) dneh po prevzemu blaga odstopi od pogodbe brez kakršnekoli odškodnine, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema. O nameravanem vračilu mora kupec pisno obvestiti prodajalca, najkasneje v 14-ih dneh od prejetja blaga, in sicer po pošti ali na kontaktni elektronski naslov: info@lamiriam.si. Kupec je dolžan podjetju vrniti ali izročiti blago nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po pisnem obvestilu o odstopu od pogodbe. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo. Če je kupec prejeto blago že plačal, mu mora podjetje vrniti plačano kupnino v roku štirinajst (14) dni po prejemu vrnjenega blaga. Izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani in v originalni embalaži. Ponudnik ni dolžan sprejeti pošiljk z odkupnino ali pošiljk, ki ne ustrezajo ponudnikovim splošnim pogojem poslovanja. V vračilo kupnine se ne šteje znesek za opravljeno storitev dostave. Kupec v celoti krije stroške dostave pri vračilu blaga. 
 
Pritožbe in spori
Spoštujemo veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in zagotavljamo učinkovito obravnavo pritožb na vseh prodajnih mestih. V primeru težav nas pokličite na telefonsko številko 031 661 465, pošljite elektronsko sporočilo na info@lamiriam.si ali nam pišite na naslov Mirjana Stipošek Gorza s.p., Ulica Vita Kraigherja 5, 2000 Maribor. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Upoštevamo določila Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (SRPS) in v skladu s 32. členom tega zakona v splošnih pogojih priznava Nacionalno kontaktno točko - Slovenija. Na podlagi Uredbe 524/2013/EU je bila ustanovljena enotna vstopna točka za reševanje sporov, ki izvirajo iz spletne prodaje.
 
S klikom na povezavo boste preusmerjeni na platformo https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL.
Za dodatno pomoč se lahko obrnete na Nacionalno kontaktno točko - Slovenija. Podatki so navedeni na povezavi: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.complaints.odrList
 
Omejitev odgovornosti
Lamiriam se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da jih ne uspemo pravočasno ažurirati. V takem primeru, bomo kupca obvestili o spremembah in mu omogočili odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.
 
Mirjana Stipošek Gorza s.p. ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Mnenja pred objavo pregledamo in zavrnemo tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so neprimerna, zavajajoča ali žaljiva. Prav tako ne odgovarjamo za informacije v mnenjih in se omejujemo od kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz podanih informacij v mnenjih. Pridržujemo si pravico do odstopa od pogodbe, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih lastnostih artikla in vse zmote, ki se po običajih v trgovini ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih v primeru vednosti ne bi potrdili oziroma sklenili pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni. Pridržujemo si pravico do sprememb pogojev poslovanja preko spletne trgovine kadarkoli, kakorkoli in brez predhodnega opozorila.