Butik in salon čevljev La Miriam

Dobrodošli!
Prijavite se lahko tukaj ali
ustvarite nov uporabniški račun.

0

Nakupovalna košarica je prazna!

Jimmy Choo - uporabna potreba ali luksuz za ljubiteljice čevljev in torbic!

Ženske ljubimo čevlje in le ti za mnoge predstavljajo strast. Čevlji veliko povedo o tipu in karakterju ženske, včasih celo več, kot si same želimo.

Ženskam, ki si svojega življenja ne morejo predstavljati brez čevljev zvenečih modnih imen, pravimo modne odvisnice. Potreba po prestižni blagovni znamki čevljev ali drugače povedano, razlikovanje med uporabno potrebo in luksuzem, je odvisna od vsake posameznice. Včasih se odločimo za nakup čevljev zvenečega modnega imena zaradi funkcionalnosti. Želimo si čevlje, ki bodo imeli dolgotrajno vrednost in nam bodo dolgo služili. Spet drugič ob nakupu prestižnih čevljev čutimo, da smo prejeli nagrado. Na ta način izkazujemo svojo individualnost, sami sebe nagradimo, okolici in sebi pa sporočamo, da smo uspešni. Za čevlje odštejemo veliko denarja in rade jih razkazujemo okolici.

Jimmy Choo čevlji in torbice združujejo udobje, lepoto in glamur.

Čevlji in torbica imajo pomembno vlogo pri celotnem videzu. Znano je že, da imamo lahko na sebi klasično, cenejšo obleko, vendar pa s pravim, prestižnim izborom čevljev in torbice ustvarimo prefinjen videz svoje podobe. In vsem, ki se vsaj malo spoznajo na modo je znano, da obratno pravilo ne velja. In prav to nam sporočajo modeli čevljev in torbic prestižne blagovne znamke Jimmy Choo. Njihove lastnice jih preprosto ljubijo, občudujejo, ponosno razkazujejo in previdno hranijo. 

Galleria Moll Abu Dhabi in Jimmy Choo.

Ko sem obiskala znameniti Galleria Moll v Abu Dhabiju, v katerem mimogrede najdete skoraj vse blagovne znamke, ki v svetu mode nekaj veljajo in srečate premožne lokalne prebivalke, ki brezskrbno nakupujejo le najboljše, sem obiskala tudi prodajno mesto luksuzne znamke Jimmy Choo. In priznam, ob pogledu na pravkar prispelo kolekcijo čevljev in torbic mi je srce začelo hitreje biti. Ker jih pač imam rada, ker se jih nikdar ne naveličam, ker jih rada pomerjam in ker jih občudujem v številnih različicah, pa naj bom kjerkoli in kadarkoli. Simpatičen in nevsiljivo prodajno usmerjen prodajalec, po materi Maročan, po očetu Grk, je takoj začutil mojo ljubezen do čevljev. Tekom sproščenega pogovora seveda ni pozabil poudariti, da ima vsaka ljubiteljica čevljev v svoji garderobni omari vsaj kakšen par čevljev Jimmy Choo.

Blagovna znamka Jimmy Choo je na trgu prisotn že več kot 20 let. 

Luksuzno blagovno znamko Jimmy Choo sta ustanovila mojstrski čevljar, ki je bil specializiran za izdelavo izjemno udobnih čevljev po meri, Malezijec Jimmy Choo ter Britanka Tamara Mellon, ki je bila v tistih časih urednica za modne dodatke pri reviji British Vogue. Čevlje Jimmy Choo nosijo zvezdnice po vsem svetu. Sharon Stone, Cameron Diaz, Catherine-Zeta Jones, Julia Roberts, kakor tudi nekdanja ameriška prva dama Michelle Obama, so le nekatera zveneča imena, ki nosijo te ikonične čevlje. Blagovna znamka Jimmy Choo je sredi 90-ih zaslovela tudi zaradi promocije, ki jo je naredila Carrie Bradshaw v priljubljeni nadaljevanki Seks v mestu in zaradi zvezdnic, ki so se v čevljih Jimmy Choo sprehodile po rdeči preprogi. Cene čevljev Jimmy Choo znašajo od ca 450,00 evrov dalje in krepko navzgor, z malo sreče pa lahko kdaj ujamete tudi kakšen znižan par. 

Ameriški modni oblikovalec Michael Kors prevzel prestižno blagovno znamko Jimmy Choo.

Novica o prodaji luksuzne blagovne znamke Jimmy Choo je bila za marsikoga presenečenje. Soustanoviteljica Tamara Mellon se je že leta 2011 odločila za samostojno modno pot, ustanovila je lastno podjetje. Mesto kreativne direktorice je namesto Tamare prevzela Sandra Choi, nečakinja Jimmy Choo, ki je v tem podjetju imela že precej delovnih izkušenj. Leta 2017 se je tudi Jimmy Choo odločil prodati svoj delež podjetja, saj le-to ni izkazovalo pričakovanih poslovnih rezultatov. Zato je blagovno znamko Jimmy Choo prevzel znan, uspešen in tržno naravnan ameriški modni oblikovalec Michale Kors. Le-ta ob prevzemu  blagovne znamke Jimmy Choo nadaljuje sodelovanje z že izkušeno kreativno direktorico Sandro Choi, sam pa je tej že uveljavljeni blagovni znamki ponudil svoje znanje, izkušnje in prodajno naravnost vključno z dobički modnih velikanov. 

Mirjana Stiplošek Gorza
Foto: osebni arhiv

 

Komentarji:

Oddaj komentar

Odgovori

* Ime:
* E-pošta: (ni objavljeno)
* Komentar:
Verification code: